Rejestracja
Zachęcamy do założenia konta Klienta i otrzymania wielu korzyści, które ułatwią składanie zamówień i pozwolą Państwu oszczędzić czas .
Dlaczego warto założyć konto online ?
- szybkie i wygodne składanie zamówień
- aktualne nowości i promocje
- osobisty konsultant sprzedaży
- szeroka oferta produktów
- pełna kontrola i obniżenie kosztów
- rozrachunki i faktury
- troska o środowisko naturalne
- szczegółowy opis i ceny produktów
- marki gwarantujące najwyższą jakość
Wyszukiwanie
- Korzystając z wyszukiwarki wpisujemy początek nazwy szukanego produktu. Po każdej kolejnej literze wyszukiwarka podpowie swoje sugestie. Wpisując kod wyszukiwarka wybierze konkretny produkt.
- Wyszukiwanie produktu tradycyjną metodą korzystając z Menu po lewej stronie, zawierającego szczegółowy podział na kategorie.
Dostępność produktów, czas realizacji zamówienia
Na stronie każdy produkt posiada oznaczenie terminu realizacji np. 24h, 48h itp. Oferujemy także towary bezpośrednio od producenta, składowane w magazynach fabrycznych na terenie całego kraju. W tym przypadku wysyłka może być zorganizowana w terminie do kilku dni roboczych. Przewidywany czas realizacji dla takich towarów podany jest w dniach roboczych przy każdym towarze. Gdy zamówienie składa się z wielu produktów terminem realizacji jest najdłuższy z podanych czasów.
Realizacja zamówienia
Po naciśnięciu Zatwierdź zamówienie trafia ono do działu handlowego. System automatycznie wysyła e-mail z informacją o potwierdzeniu zamówienia wraz z jego numerem. Koordynator Handlowy sprawdza dostępność produktów dla podanych przez Klienta ilości i wysyła e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia do realizacji w podanym terminie, co oznacza zawarcie umowy sprzedaży.
Gdy zamówione produkty zostaną skompletowane Koordynator wysyła do Klienta e-mail informującego, że towar jest przygotowany do wysyłki. W tym samym dniu towar zostaje wysłany do Klienta zgodnie z dyspozycją określoną w zamówieniu.
Konto klienta
Konto stałego klienta pozwala :
- w każdej chwili przerwać zakupy i wrócić do nich w dowolnym czasie i z każdego komputera
- unikać każdorazowej konieczności wprowadzania danych nabywcy,
- korzystać z ofert specjalnych przygotowywanych dla stałych Klientów,
- łatwo i szybko tworzyć kolejne zamówienia dzięki listom produktów w zakładce Ulubione oraz w przechowalni Schowek
- dokonywać zakupów w systemie zatwierdzania zamówień przez osobę uprawnioną, tworzenia raportów, zestawień i analiz wspomagających zarządzanie zakupami i kontrolę kosztów.
- na wgląd do historii zamówień
- rozrachunków oraz faktur w plikach PDF która może wydrukować
Czyszczenie cookies
Przed rozpoczęciem czyszczenia pozostaw TYLKO jedno okno przeglądarki.
Przeglądarka Firefox
- W górnym prawym rogu otwórz kwadrat menu (trzy poziome paski)
- Otwórz "Opcje" (ikona zębatka)
- W lewym menu wybierz "prywatnosc"
- Wybierz niebieski napis "usun pojedyncze ciasteczka"
- W polu szukaj wpisz wamax.com.pl
- Wybierz pierwsze ciasteczko i nacisnij klawisze Shift + End
- Nacisnij przycisk "usun zaznaczone"
Przeglądarka Internet Explorer
- W górnym prawym rogu otwórz ikonę "Narzędzia"
- Kliknij "Usuń"
- W otwartym oknie zaznacz tylko "Pliki Cookie i dane witryny sieci Web" i "Usuń"
- Kliknij OK zadanie wykonane
Przeglądarka Chrome
- W górnym prawym rogu otwórz ikonę "Dostosowanie i kontrolowanie google chrome" (trzy poziome paski)
- Otwórz "Historia i ostatnie karty" i wybierz "Historia"
- Wybierz "Wyczyść dane przeglądania"
- Wybierz "wyczyść poniższe elementy za okres od samego początku" oraz zaznacz tylko "pliki cookie oraz inne dane strony i wtyczek"
- Zatwierdź "Wyczyść dane przeglądania"
- Zamknij okno zadanie wykonane